Problemele masinii noastre

Posted by

Tot ce imi place sa fac este sa calatoresc cat mai mult. Nu conteaza unde, cu cine sau cand, doar imi place sa vizitez, sa merg dintr-o parte in alta de lume si cu asta cred ca am spus tot. Nici nu mai stiu cand am stat ultima data mai mult timp pe acasa. De aceea imi planificasem pentru acest sfarsit de saptamana sa merg in vizite pe la rude in partea cealalta de tara, numai ca ceva nu s-a potrivit.

Masina iubitului meu s-a stricat si se pare ca daca nu vom gasi alta varianta va trebui sa plecam cu trenul si sa ne folosim de maxi taxi. Desi nu imi place deloc sa calatoresc cu transportul in comun, de aceasta data o voi face numai de dragul rudelor mele. Pe de alta parte o foarte buna amica de-a noastra ne-a sugerat ca ar fi mai potrivit daca am folosi acele inchirieri auto iasi si ne-am lasa vrajiti de o noua experienta.

Eu una m-am bucurat sa aud de aceasta solutie, numai ca al meu iubit este putin cam sceptic si nu prea ii convin lucrurile asa cum sunt ele, doar ca nu are timp suficient nici pentru reparatiile masinii din dotare. Asa ca eu am insistat putin sa apelam la inchirieri masini iasi si sa ne rezolvam problemele. Ce-i drept se citea pe fata iubitului meu ca ii cam trecuse cheful de plimbare, dar daca am promis ca vom ajunge acolo nu mai avem cum sa ne mai luam vorba inapoi.

Nu se cade si nici nu concepem sa facem acest lucru. Asadar tot ce ne-a ramas de facut este sa inchiriem o masina si sa ne ducem planul pana la final. Pana una alta mai avem cateva treburi de facut, iar mai apoi ne vom pregati de plecare, caci nimic nu-i mai frumos decat sa mergem si sa ne intalnim cu membrii familiei.

Si sper ca iubitul meu sa nu mai fie atat de suparat ca masina lui nu mai este functionala momentan. Sa speram ca pana la final de saptamana, adica saptamana viitoare, si masina lui sa fie gata. Iar pentru ca este inceput de weekend ma gandeam ca ar fi mult mai potrivit daca as pregati ceva dulce. Cel putin asa ne vom mai relaxa putin dupa atatea probleme.